S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
14.8 Устрій, принцип дії системи освітлення

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 14.8 Устрій, принцип дії системи освітлення

    Системи головного освітлення діляться на двох і чотирьох фарні. Самі фари найчастіше мають круглу або прямокутну форму. Дальнє світло головних фар всіх систем має приблизно однакові характеристики. Спіраль пампи розташовується у фокусі параболічного відбивача. В результаті формується майже паралельний пучок світла, що висвітлює дорогу на максимально можливу відстань.

    Ближнє світло відрізняється тим, що нитка ближнього світла розташована вздовж оптичної осі далі від відбивача, чим фокус. Вона закривається знизу металевим екраном так, що світло поширюється тільки вгору. Для продавлення прямих променів екран має загнутий вгору передню кромку. Лівий край екрана скошений вниз під кутом 15 градусів і відкриває сектор нижньої половини відбивача в напрямку правого боку дороги і трохи вгору. Через наявність екрану половина світлового потоку не використовується, так як нижня частина відбивача не освітлюється. Максимальна сипа світла виявляється нижче оптичної осі фари. При правильно відрегульованих фарах частину дороги перед автомобілем яскраво освітлена, а водій зустрічного автомобіля не відчуває сильного засліплення.