S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
6.8 Устрій принцип дії повнопоточного фільтру системи відцентрового очищення мастила

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 6.8 Устрій і принцип дії повнопоточного фільтру системи відцентрового очищення мастила

    Повнопоточний фільтр системи відцентрового очищення двигуна ЗіЛ-130 складається з корпусу 12, кожуха 7 та центрифуги з гідрореактивним приводом. Масло від насоса по каналу 27 подається під вставку 6 центрифуги, звідки невелика частина мастила, пройшовши сітчастий фільтр 5, надходить до двох жиклерів 2, отвори яких спрямовані в протилежні сторони. Масло, яке викидається з жиклерів 2 у двох протилежних напрямках, створює крутний момент, що приводить ротор 3, встановлений на упорному підшипнику 10, з обертанням частотою 5000-6000 об/хв. При цьому основна частина мастила, що надходить у порожнину ковпака 4 ротора, піддається центробіжному очищенню. Продукти зношування, нагару і смолисті відкладення, що знаходяться в маслі, відкидаються під дією відцентрової сили до внутрішньої поверхні ковпака 4 і рівномірно розподіляються по ній у вигляді осаду, який видаляють при чищенні центрифуги (одночасно зі зміною мастила в двигуні). Очищене масло через радіальні отвори осі 8 ротора, трубку 9 і канал 1 вступає у розподільну камеру масляної магістралі. Канал 1 з'єднаний з перепускним клапаном 13, який при зношуванні підшипників колінчастого валу або загуслому мастилі (при пуску холодного двигуна) перепускає частину неочищеного мастила в магістраль, крім центрифуги.

    Принцип дії фільтра відцентрової очистки мастила