S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
5.1 Загальна будова системи охолодження

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 5.1 Загальна будова системи охолодження

    04 1

    Система охолодження слугує для підтримки найоптимальнішого температурного режиму двигуна шляхом регульованого відводу тепла від деталей, які найбільш нагріваються.

    06 1

    Висока температура газів під час робочого ходу викликає інтенсивний нагрів деталей, що безпосередньо стикаються з гарячими газами (циліндри, головки циліндрів, поршні, клапани). На нагрівання деталей двигуна витрачається 20-35% тепла, що виділяється при згорянні палива в циліндрах.

    Примусове відведення тепла в двигунах може здійснюватися:

    08 1

    За допомогою повітря (повітряна система охолодження).

    10 1

    За допомогою рідини (рідинна система охолодження).

    На автомобільних двигунах рідинні системи охолодження набули найбільшого поширення, так як вони в порівнянні з системами повітряного охолодження більш ефективні в роботі, створюють менший шум і забезпечують більш легкий пуск двигуна в умовах низьких температур.

    Система охолодження складається з:

    12 1

    - рубашки охолодження блоку і головки блоку циліндрів,
    - центробіжного насоса 15,
    - термостату 2,
    - радіатора 10 з розширювальним бачком 3,
    - вентилятора 5,
    - з'єднувальних патрубків і шлангів 4,13.