S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
3.3 Кріплення двигуна

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 3.3 Кріплення двигуна

    Кріплення двигуна

    42 142 2

    Кріплення двигуна на рамі здійснюється за допомогою лап або кронштейнів, виконаних на картері двигуна й маховика. Обидва картера жорстко з'єднані між собою. Опори роблять пружними, з встановленими гумовими подушками та пружинами. Пружні опори зменшують вібрації двигуна, що виникають внаслідок нерівномірності крутного моменту та недостатньої врівноваженості обертових мас. Пружні опори пом'якшують удари, передані від рами на двигун при русі автомобіля. Двигун встановлюють на раму на трьох або чотирьох опорах.