S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
5.5 Термостат. Устрій, принцип дії

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 5.5 Термостат.Устрій, принцип дії

    Термостат

    43 1 43 2

    Термостат слугує для прискорення прогріву двигуна після запуску та підтримки нормального температурного режиму при русі автомобіля.

    Устрій термостату

    45 1

    Термостат: 1 - вхідний патрубок (від двигуна), 2 - перепускний клапан, 3 - пружина перепускного клапана; 4 - стакан; 5 - гумова вставка; 6 - вихідний патрубок; 7 - пружина основного клапана, 8 - сідло основного клапана; 9 - основний клапан; 10 - тримач; 11 - регулювальна гайка; 12 - поршень, 13 - вхідний патрубок від радіатора; 14 - наповнювач; 15 - обойма; Д - вхід рідини від двигуна; Р - вхід рідини від радіатора; Н - вихід рідини до насосу.

    47 1

    Термостат приводиться в дію нескладним, але вельми точним механізмом. У завальцьованому корпусі знаходиться спеціальний термочутливий віск, котрий розплавляючись розширюється, і стискає гумову камеру, яка в свою чергу виштовхує металевий, хромований шток, що приводить у дію клапани термостата.

    Принцип дії термостату

    49 1

    Для швидкого прогрівання після запуску холодного двигуна охолоджувальна рідина не повинна проходити через радіатор. Тому термостат закриває доступ охолоджуючої рідини в радіатор, і вона циркулює по малому колу, минаючи серцевину радіатора. Насос нагнітає охолоджуючу рідину в сорочку охолодження блоку циліндрів. Звідти через вікна рідина проходить у сорочку охолодження голівки блоку циліндрів, нагрівається і по каналу надходить в термостат. Пройшовши через перепускний клапан, рідина повертається в рідинний насос. Оскільки рідина не проходить через серцевину радіатора, вона швидко нагрівається, піднімаючи температуру двигуна до 78-82 ° С.

    51 1

    Основний клапан термостату починає відкриватися, коли температура охолоджуючої рідини досягає 78-82 ° С.

    53 1

    При температурі 94 ° С клапан повністю відкритий і охолоджуюча рідина починає циркулювати по великому колу. З рідинного насоса вона надходить у сорочку охолодження блоку циліндрів, а потім через вікна - в сорочку охолодження голівки блоку циліндрів та через канал у термостат. Пройшовши через основний клапан, рідина йде у верхній бачок радіатора, далі, опускаючись до нижнього бачка, рідина охолоджується при проходженні через вузькі канали трубок. З нижнього бачка через патрубки та шланги надходить у рідинний насос.