Помилка
  • Шаблон відображення не доступний. Будь ласка, зв'яжіться з адміністратором сайту.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 6.6 Принцип дії двосекційного масляного насосу

    33 1

    При роботі насоса масло з картера двигуна подається під всмоктуючу порожнину верхньої та нижньої секцій, заповнює западини між зубами зубчастих коліс і далі переноситься уздовж стінок корпусів в порожнині нагнітання, з яких надходить до масляного фільтра та радіатора. Необхідний тиск масла створюється верхньою секцією насоса і на вході в головну мастильну магістраль підтримується редукційним клапаном 5, відрегульованим на певний тиск, який складається з плунжера і пружини, закритих пробкою. При збільшенні тиску пропускний клапан відкривається, масло з порожнини нагнітання перепускається у всмоктуючу порожнину насоса.

    36 1

    У двигуні 3іЛ 130 редукційний клапан, розташований у проміжній кришці, відкривається при тиску понад 0,32 МПа. Нижня секція мастильного насосу подає масло в масляний радіатор. Тиск мастила, що нагнітається в радіатор, підтримується кульковим пропускним клапаном 7, відрегульованим на тиск 0,12-0,15 МПа. При збільшенні тиску масло з нагнітальної порожнини перепускається у всмоктувальну порожнину нижньої секції, що захищає серцевину радіатора від руйнування.