S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
7.5 Устрій паливного насосу автомобіля

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 7.5 Устрій паливного насосу автомобіля

    Паливний насос

    Для примусової подачі палива до карбюратора служить паливний насос. На двигунах автомобілів ЗІЛ-130 і «Москвич-2140» паливний насос приводиться в дію від ексцентрика розподільного вала через штангу, на двигунах автомобілів ГАЗ-24-10 і ГАЗ-53-12 - безпосередньо від ексцентрика, на двигунах ВАЗ - ексцентриком валу приводу мастильного насосу та переривника розподільника. Найбільшого поширення набули мембранні насоси, що відрізняються високою працездатністю.

    Насос Б-10 двигуна ЗіЛ- 130 складається з трьох основних частин: корпусу 5, клапанної головки 21 і кришки 16. У корпусі насоса встановлені коромисло 2 , нагнітальна пружина 4 та валик 6 важеля 27 ручної підкачки палива. У голівці 21 вбудовані три випускні клапани 14 та три впускні клапани 12, над якими розташований сітчастий фільтр 17. Кришка 16 має перегородку, що розділяє впускну і нагнетательну порожнини насоса. Між клапанною голівкою 21 і корпусом 5 затиснута багатошарова лакотканева мембрана 8, закріплена на штоку 9, нижній кінець якого через шайбу з'єднаний з внутрішнім вильчатим плечем коромисла 2, а його зовнішнє плече пружиною 24 постійно притискається до штанги приводу насоса.