Помилка
  • Шаблон відображення не доступний. Будь ласка, зв'яжіться з адміністратором сайту.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 7.9.2 Робота карбюратора в режимі холостого ходу

    Двигун працює на збагаченій суміші. Таку суміш одна головна дозуюча система приготувати не може, так як при малому відкритті дроселя в дифузорі біля гирла розпилювача головного жиклеру розрідження недостатньо. Тому і створена система холостого ходу, за допомогою якої утворення горючої суміші відбувається близько дроселя. У цьому місці змішувальної камери при малому відкритті дроселя створюється значне розрідження, повітря рухається з великою швидкістю. У систему холостого ходу входять: паливний жиклер, повітряний жиклер, а також канал холостого ходу, в якому є два отвори для виходу палива в змішувальну камеру. Пропускну здатність нижнього отвору можна змінювати, повертаючи регулювальний гвинт, що дає можливість збагачувати або збіднювати склад суміші при роботі двигуна на холостому ходу. Таке регулювання якості горючої суміші дозволяє забезпечити стійку роботу двигуна на холостому ході.