Помилка
  • Шаблон відображення не доступний. Будь ласка, зв'яжіться з адміністратором сайту.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 7.9.6 Устрій і принцип дії системи випуску відпрацьованих газів

    Система випуску відпрацьованих газів

    Випускні трубопроводи служать для відводу відпрацьованих газів з циліндрів двигуна. Вони виконані окремо та прикріплені із зовнішних сторін голівок циліндрів. Для зменшення опору проходу горючої суміші та відпрацьованих газів канали впускних і випускних трубопроводів виготовляють коротшими і з плавними переходами. Ущільнюють випускні трубопроводи за допомогою металоазбестових прокладок, а кріплять їх шпильками з гайками.