S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
8.9 Устрій принцип дії муфти випередження впорску палива

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 8.9 Устрій принцип дії муфти випередження впорску палива

    В автомобільних дизелях мається привід з автоматичним зміною кута початку подачі палива. У цьому випадку між шестернею приводу і насосом встановлюють муфту випередження впорскування палива, яка закріплюється на кулачковому валу. Муфта забезпечує вигідний кут випередження впорскування палива залежно від частоти обертання колінчастого валу. Всережимний регулятор забезпечує встановлену водієм частоту обертання колінчастого вала на будь-якому швидкісному режимі роботи двигуна (на номінальному та частковому).

    Регулятор має чотири грузи, з'єднані осями з маточиною, яка вільно сидить на кулачковому валу паливного насосу. На лисці хвостовика валу насосу напресована упорна шайба. Обертання від шайби до маточини передається гумовими сухарями, які служать демпфером, тобто пружною ланкою приводу. Вони зменшують нерівномірність обертання вантажів регулятора. По хвостовику кулачкового валу вільно пересувається муфта регулятора із упорним кульковим підшипником.