S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
11.3 Будова випрямного блоку генератора

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 11.3 Будова випрямного блоку генератора

    1 - плюсові діоди (з червоною міткою на корпусі);
    2 - мінусові діоди (з чорною міткою на корпусі);
    3 - додаткові діоди.

    Випрямний блок генератора складається з шести кремнієвих діодів, розподілених в три секції. У кожній секції всередині алюмінієвого циліндра закладено по два кремнієві діоди, залиті для герметизації спеціальною пастою. Ребра циліндра секції забезпечують охолодження діодів. Всі три секції діодів закріплені в пластмасовій підставці. До зажимів трьох секцій діодів підключається обмотка статора.

    Регулятор напруги призначений для підтримки постійної напруги, яка створюється генератором. Даний процес проходить шляхом зміни сили струму в обмотці збудження при зміні частоти обертання колінчастого валу двигуна. Без регулятора, при великій частоті обертання ротора, напруга генератора може досягти декількох десятків вольт, що може викликати перегорання ламп, псування обмоток, діодів, транзисторів та інших електричних приладів автомобіля.