S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
11.4 Електрична схема з'єднання обмоток генератора та випрямляча струму

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 11.4 Електрична схема з'єднання обмоток генератора та випрямляча струму

    Електрична схема з'єднання обмоток генератора та випрямляча струму

    Автомобільні генератори змінного струму сконструйовані таким чином, що не потребують обмежувача струму. Властивість вентилів пропускати струм тільки в одному напрямку (від генератора до акумуляторної батареї) виключає необхідність встановлення в регулюючому пристрої реле зворотного струму. Тому в регулюючому пристрої, що працює з автомобільним генератором змінного струму, може застосовуватися тільки регулятор напруги. Це значно спрощує конструкцію і знижує розміри, масу і вартість регулятора.