S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
12.3 Принцип дії високовольтної котушки запалювання

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 12.3 Принцип дії високовольтної котушки запалювання

    Принцип дії котушки запалювання

    При ввімкнені вимикача запалювання і замиканні контактів переривника в первинному ланцюзі котушки запалювання починає проходити струм. Котушка запалювання має значну індуктивність, тому сила струму наростає до остаточного значення не миттєво, а через певний період часу, так як швидкому збільшенню струму перешкоджає ЕРС самоіндукції котушки. У момент розмикання контактів переривника струм швидко падає до нуля і створене ним магнітне поле зникає. При цьому в результаті зміни (зменшення) магнітного поля в первинній та вторинній обмотках котушки запалювання індукується ЕРС. ЕРС вторинної обмотки буде тим більше, чим більша швидкість зникнення магнітного потоку. Однак ЕРС первинної обмотки в момент розмикання контактів переривника підтримує струм, внаслідок чого між контактами виникає іскра, що викликає їх підгоряння (так звана електрична ерозія контактів). Для усунення цього явища паралельно до контактів переривника підключається конденсатор.