Помилка
  • Шаблон відображення не доступний. Будь ласка, зв'яжіться з адміністратором сайту.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 12.10 Устрій, принцип дії октан-коректору

    Октан-коректор служить для зміни кута випередження запалювання залежно від октанового числа палива.

    Октан-коректором змінюють кут випередження запалювання на ± 12 ° по куту повороту колінчастого валу. Одне поділ шкали октан-коректора відповідає зміні кута випередження запалювання на 4 ° по куту повороту колінчастого валу. Кут випередження запалювання регулюють за допомогою октан-коректора поворотом корпусу переривника-розподільника щодо ведучого валика. Для цього відпускають болти кріплення і обертанням регулювальних гайок повертають корпус переривника-розподільника в ту чи іншу сторону. Закінчивши регулювання, закріплюють болти і регулювальні гайки.