Помилка
  • Шаблон відображення не доступний. Будь ласка, зв'яжіться з адміністратором сайту.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 12.11 Устрій, принцип дії кришки розподільника

    Кришка розподільника і розподільник (ротор) струму високої напруги призначені для розподілу струму високої напруги по свічках циліндрів двигуна Після того, як в котушці запалювання утворився струм високої напруги, він потрапляє (до високовольтного проводу) на центральний контакт кришки розподільника, а потім через підпружинений контактний вуглик на пластину ротора. Під час обертання ротора струм через невеликий повітряний зазор "зіскакує" з його пластини на бічні контакти кришки. Далі, через високовольтні дроти імпульс струму високої напруги попадає до свічки запалювання. Бічні контакти кришки розподільника пронумеровані і з'єднані високовольтними дротами зі свічками циліндрів в строго певній послідовності.