S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
13.3 Устрій стартера автомобіля

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 13.3 Устрій стартера автомобіля

    Стартер служит для пуска двигателя и представляет собой четырехполюсный электродвигатель постоянного тока со смешанным включением обмотки возбуждения. Обмотки возбуждения двух полюсов включены в цепь последовательно с обмоткой якоря, а двух других - параллельно. Включение стартера - электромагнитное дистанционное при помощи тягового реле, установленного на корпусе стартера.

    Стартер складається з корпусу, якоря, кришок (з боку приводу) і (з боку колектора), привода стартера, що включає муфту вільного ходу, шестерню і повідкову муфту. На корпусі стартера укріплено тягове реле.

    Корпус стартера виготовляють із сталі. Він може бути зварним або виконаним з суцільнотягнутої труби. Полюси одержують гарячої штампуванням із сталі. Кришка відливається з чавуну або алюмінієвого сплаву. Кришка відливається з алюмінієвого сплаву. На задній кришці укріплені щіткотримачі коробчатого типу. На стартерах великої потужності застосовують щіткотримачі, в яких встановлюють по дві щітки в один ряд.

    Обмотка збудження виготовляється з мідної шини з невеликим числом витків. У невеликих стартерах обмотки збудження включаються послідовно, в стартерах середньої та великої потужності - паралельно-послідовно. У цьому випадку опір чотирьох котушок (на чотирьох полюсах) буде дорівнює опору однієї котушки.

    Якір стартера зроблений з пластин електротехнічної сталі з метою зниження нагріву від вихрового струму.