S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
13.4 Устрій, тягового реле

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 13.4 Устрій, тягового реле

    Для введення шестерні стартера в зачеплення із зубчастим вінцем маховика використовується електромагніт, званий тяговим реле. Магніт як правило складається з двох обмоток: втягуючої і утримуючої. Дві обмотки роблять для того, щоб в режимі пуску заощаджувати електроенергію. На початку, коли відстань між якорем і сердечником електромагніта велике, потрібне сильне магнітне попе. Тому в цей час в роботі беруть участь обидві обмотки. Споживана ними потужність становить від чотирьохсот до п'ятисот Ватт. Після того як якір притягується до сердечника для його утримання достатньо потужності 30-40 Ватт. При цьому більш потужна втягуюча обмотка автоматично відключається, а утримуюча продовжує працювати. Ще одна функція тягового реле - включення і виключення електродвигуна стартера. Для цього призначений контактний диск, одягнений на якір. У момент, коли якір притягається до сердечника диск замикає два нерухомих контакти, один з яких постійно з'єднаний безпосередньо з "плюсом" акумуляторної батареї, а другий - з електродвигуном.