Помилка
  • Шаблон відображення не доступний. Будь ласка, зв'яжіться з адміністратором сайту.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 13.6 Устрій муфти вільного ходу

    Якщо шестерня не ввійшла в зачеплення з вінцем маховика (так зване «утикання» шестерні стартера в зубці вінця маховика), то важіль все одно буде переміщатися, стискаючи пружину. Як тільки якір почне обертатися, шестерня повернеться і під дією пружини її зуби увійдуть у западини між зубами вінця.

    Якщо двигун завівся, а шестерня приводу не вийшла із зачеплення з вінцем маховика, спрацьовує муфта вільного ходу, і обертання від маховика двигуна не передається на якір, що оберігає його від «розносу».

    Муфта вільного ходу роликового типу може переміщатися по спіральним шліцам вала стартера. На втулці, що має внутрішні шліци, укріплена обойма. У ній є чотири клиновидних паза, в яких встановлені ролики; ролики віджимаються в сторону вузької частини пазу плунжером з пружиною Шестерня виконана заодно з маточиною.