Помилка
  • Шаблон відображення не доступний. Будь ласка, зв'яжіться з адміністратором сайту.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 13.9 Пристрої полегшення пуску двигуна. Принцип дії

    Устройства облегчения пуска двигателя

    Електрофакельний підігрівач повітря служить для полегшення пуску холодних дизельних двигунів (КамАЗ та ін) при температурі повітря до-25 ° С при використанні зимових загущених масел і до -18 ° С при використанні звичайних масел. Підігрівач підключений до паливної системи дизеля. Принцип його дії заснований на випаровуванні палива в штифтових свічках розжарювання і займання парів в суміші з повітрям. Виникає при цьому факел підігріває повітря що надходить у циліндри двигуна.

    Для приведення в дію підігрівача потрібно натиснути кнопку вимикача. Через додатковий резистор термореле струм проходить до електрофакельних свічок і нагріває їх через 1-2 хв, контакти термореле замикаються, електромагнітний клапан відкривається і паливо надходить до свічок. При цьому включається контрольна лампа сигналізуючи про готовність системи до пуску. При переведенні ключа вимикача в нефиіксованне положення (кнопка вимикача продовжує залишатися включеною) включають стартер і одночасно через реле на свічки подається повна напруга акумуляторних батарей в обхід додаткового резистора термореле. При цьому реле відключення обмотки збудження генератора продовжує залишатися включеним, блокуючи її на час пуску. Стартер, повертаючи вал двигуна, забезпечує подачу палива від паливного насоса через відкритий електромагнітний клапан на розпечені свічки. Утворився у впускних трубах факел підігріває що надходить у циліндри повітря, що сприяє швидкому пуску двигуна.