S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
14.3 Устрій, принцип дії покажчика тиску мастила

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 14.3 Устрій, принцип дії покажчика тиску мастила

    Покажчик тиску масла призначений для контролю за тиском масла в системі змащення двигуна. Він складається з датчика і покажчика Датчик складається з корпусу з діафрагмою, кришки і повзункового реостату. Рухомий контакт реостату пов'язаний з діафрагмою. При збільшенні тиску під діафрагмою вона прогинається, а разом з нею переміщається по реостата рухливий контакт, змінюючи опір. Покажчик за своїм устроєм подібний вказівнику температури охолоджуючої рідини. Для зменшення впливу температури на точність показання приладу одна з котушок з'єднана з «масою» через резистор, що є температурним компенсатором. Для додаткового контролю за тиском мастила встановлюють сигналізатор аварійного тиску масла, який складається з контрольної лампи на щитку приладів і датчика. Датчик складається з корпусу, діафрагми, контактного пристрою, пружини і ізольованого виводу. При тиску в системі мастила нижче встановленої межі, контакти зімкнуться і лампа горить. При підвищенні тиску діафрагма прогинається і контакти розмикаються - лампочка гасне.