Помилка
  • Шаблон відображення не доступний. Будь ласка, зв'яжіться з адміністратором сайту.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 14.4 Устрій, принцип дії покажчика рівня палива

    Покажчик рівня палива в баці призначений для контролю за рівнем палива в баку. Покажчик електромагнітний складається з датчика і покажчика Датчик поміщений на паливному баку і складається з повзункового реостату, розташованого зовні бака, і поплавка з важелем, що знаходиться всередині бака. При зменшенні рівня палива опір, що включається реостатом, зменшується, а при збільшенні рівня - збільшується. Сила струму і магнітне поле лівої котушки будуть залежати від положення повзунка реостату. При повному баку обмотка реостату включена повністю, а сила струму в лівій котушці буде невеликою. Результуюче магнітне поле трьох котушок поверне магніт зі стрілкою на позначку «П» (повний бак). Зі зменшенням рівня палива опір зменшується, сила струму лівої котушки збільшується і результуюче магнітне поле буде переміщати магніт зі стрілкою у бік нульової позначки.