S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
14.7 Устрій, принцип дії звукового сигналу автомобіля

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 14.7 Устрій, принцип дії звукового сигналу автомобіля

    Для звукової сигналізації автомобіль обладнають електричним звуковим сигналом. Найбільш поширеним є сигнал вібраційного типу, що складається з корпусу, сердечника з обмоткою, якоря, мембрани, стрижня, переривника, резонаторного диска, регулювального гвинта, конденсатора або резистора Обмотка сердечника одним кінцем через переривник включена в ланцюг джерел струму, а іншим з'єднана з «масою »через кнопку сигналу на рульовій колонці. Паралельно контактам переривника для запобігання їх від обгорання включений конденсатор. Стержень проходить через отвір сердечника. До нього прикріплені якір, мембрана, резонаторний диск. Край якоря знаходиться у пластини рухомого контакту.

    При замиканні кнопкою ланцюга сигналу струм надходить в обмотку сердечника, намагнічує його і притягує якірець. Стержень, переміщаючись разом з якірцем, прогинає пов'язану з ним мембрану, якірцем натискає на пластину рухомого контакту і розмикає ланцюг обмотки. Сердечник розмагнічується, і стрижень, якірець, мембрана і пластина з контактом повернуться в початкове положення; контакти знову зімкнуться і струм надходить в обмотку сердечника. Поки натиснута кнопка сигналу, контакти безперервно розмикаються і замикаються, викликаючи зворотно-поступальне переміщення якірця, стрижня і мембрани. Коливання мембрани створюють звук. Для регулювання звуку, що подається сигналом, служить регулювальний гвинт. Гвинтом регулюють зазор між пластиною з рухомим контактом і якірцем, а отже, і величину коливань мембрани.