S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
14.11 Протитуманні фари автомобіля

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 14.11 Протитуманні фари автомобіля

    Включення головних фар під час сильного туману призводить до засліплення водія проміннями, відбитими від частинок туману і іноді навіть змушує припинити рух. Суттєву допомогу в таких випадках можуть надати протитуманні фари. Відбивач протитуманної фари має форму повного або усіченого дрібного довгофокусного параболоїда з малим кутом охоплення. Розсіювач складається з однакових по всій поверхні заломлюючих елементів у вигляді усічених прямолінійних циліндричних лінз. Іноді розсіювач або колбу пампи протитуманною фари фарбують у жовтий колір. Проте вважається, що це майже не впливає на якість роботи фар.

    Особливістю є місце їх установки. Головне завдання протитуманних фар - захистити водія від засліплення відбитим власним світлом, їх встановлюють, як можливо далі від площині очей водія: тобто як найнижче на кузові автомобіля або іноді на спеціальних кронштейнах на даху кабіни водія.