S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
14.13 Автомобільні лампи

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 14.13 Автомобільні лампи

    Лампи фар мають патрон, що дозволяє встановлювати їх у правильному положенні так, щоб нитка дальнього світла потрапила у фокус відбивача з точністю ппюс-мінус двадцять п'ять сотих міліметра. Промисловість випускає пампи напругою 12 і 24 Вольт. Колби памп заповнюють сумішшю аргону і азоту для зменшення випаровування вольфраму з нитки розжарювання.

    У ході експлуатації звичайної пампи розжарювання відбувається поступове випаровування речовини вольфрамової нитки розжарювання і осідання металу на внутрішній поверхні колби. У результаті скло колби стає схожим на дзеркало, а світловіддача пампи істотно знижується. Для усунення цього ефекту застосовують наповнення колби пампи парами йоду, брому, бромистого метилену або бромистого метилу. Випаровується з нитки розжарювання вольфрам з'єднується з парами галогену і в такому вигляді відправляється назад на спіраль, де осідає. Ця властивість сполук вольфраму дозволило в півтора рази підвищити світловіддачу галогенних памп в порівнянні з звичайним.