S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
15.3 Будова веденого диску зчеплення

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 15.3 Будова веденого диску зчеплення

    Ведений диск зчеплення виконаний роздільно з маточиною 6, крутний момент на яку передається через демпферні пружини 5. Вони розташовані у вікнах маточини 6 і дисків 2 і 8, скріплених через вирізи в маточині пальцями 7. До диску 2 прикріплені хвилясті пружинні пластини 4 з двома фрикційними накладками 3. При включенні зчеплення хвилясті пружини розпрямляються поступово, забезпечуючи більш плавне включення. Ведений диск має також гаситель крутильних коливань, виконаний у вигляді пружини 1, притискає диск 2 до маточини 6 із деяким зусиллям.