S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
15.8 Будова, принцип дії пневмопідсилювача зчеплення

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 15.8 Будова, принцип дії пневмопідсилювача зчеплення

    Пневматичний підсилювач в приводі зчеплення застосовують на вантажних автомобілях, щоб зменшити зусилля натиску на педаль при виключенні зчеплення. Будова пневматичного підсилювача гідравлічного приводу вимикання зчеплення автомобіля КамАЗ. Пневматичний підсилювач складається з двох корпусів, між якими затиснуті діафрагми слідкуючого пристрою. У передньому корпусі розташовані пневмопоршень 6, клапани управління 5 і діафрагма 4. У задньому корпусі встановлені гідропоршень 2 вимикання зчеплення і поршень 3 слідкуючого пристрою. Пристрій для слідкування автоматично змінює тиск на пневмопоршень відповідно до зміни зусилля в гідроприводі педалі зчеплення. Працює пневмопідсилювач таким чином. При натисканні на педаль зчеплення тиск рідини з головного циліндра передається під гідропоршень підсилювача, та стежачий поршень. Останній переміщається і діє на клапани управління, закриваючи випускний і відкриваючи впускний. При цьому стиснене їм повітря з системи гальм починає надходити в порожнину пневмопоршня, Який переміщається, надаючи додаткове зусилля на шток виключення зчеплення. В результаті сумарне зусилля від тиску повітря й педалі на штоці вимикання зчеплення зростає і зчеплення вимикається. При відпущеній педалі тиск у гідроприводі зникає і поршні під дією пружин відходять у вихідне положення, зчеплення вмикається, а повітря з пмневмопідсилювача виходить до атмосфери.