S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
16.3 Устрій, принцип дії синхронізатора автомобіля

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 16.3 Устрій, принцип дії синхронізатора автомобіля

    Безшумна фіксація шестерень на вторинному валу проводиться за допомогою синхронізаторів різних конструкцій. Синхронізатори з блокувальними пальцями застосовуються на автомобілях ЗІЛ. Синхронізатор являє собою пересувну муфту з зубчастими вінцем, і диском на який впливає вилка механізму перемикання передач Диск має по три отвори для блокуючих пальців, жорстко зв'язують бронзові конусні кільця і по три отвори для пальців фіксаторів, які складаються з двох напівциліндрів і двох пружин.

    Робота синхронізатора в нейтральному положенні муфта синхронізатора розташована посередині між шестернями. При включенні передачі. вона, переміщаючи пальці фіксаторів, притискає конусне кільце до конусу шестерні ведучого валу. Муфта, поєднана з веденим валом, і шестерня ведучого валу мають різні частоти обертання. Через тертя між конічними поверхнями кільце повертається щодо диска муфти до зіткнення конусних фасок отворів диска з блокуючими пальцями. При цьому відбувається блокування конусних кілець і муфти. При вирівнюванні частот обертання шестерні веденого валу, муфта переміщається далі по напівциліндрам фіксаторів, стискаючи їх пружини При цьому зубчастий вінець муфти безшумно входить в зачеплення із зубчастим вінцем шестірні.