S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
2.4 Робочий цикл дизельного двигуна

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 2.4 Робочий цикл дизельного двигуна

    Робочий цикл чотиритактного дизеля

    При такті "впуск" поршень рухається від в.м.т. до н.м.т., при цьому відкритий впускний клапан. За рахунок розрідження в циліндр надходить чисте повітря. Тиск 0,085-0,095 МПа (0,85-0,95 кгс/см2), температура (40-70 ° С). 74 1
    При такті "стиснення" поршень переміщується вгору, обидва клапани закриті. Під дією поршня повітря стискається в 15-17 разів та при цьому нагрівається. Тиск в кінці стиснення доходить до 3-4 МПа, а температура 550-600 ° С, що значно перевищує температуру самозаймання палива. 76 1
    Третій такт - "робочий хід". Перед самим закінченням такту стиснення, коли поршень майже дійшов до в.м.т., в циліндр через форсунку впорскується порція палива. Велика частина його відразу ж запалюється та згорає. Температура газів підвищується до 2000-2100 ° С, а тиск - до 5,5-8,0 МПа. Під дією розширючих газів поршень переміщується вниз та через шатун провертає колінчастий вал. У процесі розширення згорає інша частина упорскнутого палива. При переміщення поршня до низу тиск газів в циліндрі падає, а температура зменшується. До кінця третьего такту тиск знижується до 0,2-0,3 МПа, а температура - до 600-650 ° С. 78 1
    Четвертий такт - "випуск". Впускний клапан закритий, випускний відкритий. З циліндра виштовхуються відпрацьовані гази. Тиск решти газів падає до 0,11-0,12 МПа. Температура відпрацьованих газів в місці виходу з циліндра становить 400-500 ° С. 80 1