S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
15.4 Будова натискного диску зчеплення

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 15.4 Будова натискного диску зчеплення

    Однодисковий механізм зчеплення з центральною діафрагмовою нажимною пружиною має тільки одну натискну пружину. Вона виконана у формі усіченого конуса. У штамповці пружини розташовано 18 пелюсток, які є не тільки пружними елементами, а й одночасно віджимними важелями. Основна перевага діафрагмової пружини - її нелінійна характеристика. Вона забезпечує практично постійне зусилля незалежно від ступеня натискання. У циліндричних пружин характеристика лінійна - зусилля прямо пропорційно їх стисненню. Застосування діафрагмової пружини покращує зносостійкі властивості зчеплення, виключає можливість пробуксовування і дозволять зменшити габаритні розміри і масу. У конструкції зчеплення діафрагмова пружина кріпиться заклепками і двома опорними кільцями на кожусі зчеплення. Зовнішній край пружини передає стискуюче зусилля на натискний диск. При виключенні зчеплення підшипник через упорний фланець впливає на пелюстки пружини і переміщує її в бік маховика. Зовнішній край пружини відгинається у зворотний бік і фіксаторами відводить натискний диск від веденого диска - зчеплення вимикається. Ведений диск в даній конструкції зчеплення має гаситель крутильних коливань.