S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
7.3 Устрій та принцип дії автомобільних фільтрів для очищення палива

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 7.3 Устрій та принцип дії автомобільних фільтрів для очищення палива

    Паливні філтри

    Для очищення палива від механічних домішок і води застосовуються паливні фільтри. На шляху від бака до карбюратора пальне очищується сітчастими фільтрами баку, паливного насосу та карбюратора. Крім того, між баком і паливним насосом встановлюють фільтр-відстійник щілинного типу, а між карбюратором і паливним насосом - фільтр тонкого очищення палива. Така ретельна очистка палива необхідна тому, що навіть найменщі невеликі механічні домішки і вода порушують роботу карбюратора.

    Фільтр грубої очистки палива

    1 - корпус фільтра-відстійника; 2 - паронітова прокладка; 3 - паливопровід до паливного насосу; 4 - гвинт кришки; 5 - паливопровід від лівого паливного баку; 6 - прокладка фільтруючого елемента; 7 - фільтруючий елемент; 8 - стійка фільтруючого елемента; 9 - пружина відстійника: 10 - зливна пробка; 11 - пробка; 12 - паливопровід від правого паливного баку; 13 - пластина фільтруючого елемента.

    Фільтруючий елемент складається з тонких пластин з отворами і штампованими виступами. У зібраному фільтруючому елементі через наявність виступів утворюються щілинні зазори, в яких осідають великі частки бруду з палива. При спуску бруду з відстійника слід попередньо закрити крани паливних баків. Відвернувши пробку і спорожнивши відстійник, необхідно промити його чистим бензином. Для цього треба відкрити один з кранів на час, достатній для ополіскування відстійника, а потім закрутити пробку з прокладкою.

    Фільтр тонкої очистки

    Фільтр тонкого очищення палива ЗіЛ-130 з керамічним елементом, що фільтрує, та знімним пластмасовим стаканом-відстійником 5 встановлений перед карбюратором. Фільтр слід періодично промивати ацетоном, фільтруючий елемент продувати стисненим повітрям, підводячи його зсередини елемента, для чого попередньо треба відвернути гайку і зняти стакан-відстійник. При розбиранні та промиванні фільтра потрібно особливо обережно поводитися з фільтруючим елементом. Забороняється знімати фільтруючий елемент, замінювати його слід тільки через 20-25 тис. км пробігу.