S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
11.1 Устрій. Принцип дії гинератора змінного струму

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 11.1 Устрій. Принцип дії гинератора змінного струму

    Генератор - пристрій, який перетворює механічну енергію, вироблену двигуном, в електричну енергію. Генератор розташований недалеко від передньої частини двигуна і забезпечує живлення всіх електроприладів автомобіля, також служить для заряду акумулятора при працюючому двигуні автомобіля.

    Принцип дії генератора

    При ввімкненому запаленні по обмотці збудження проходить струм від акумуляторної батареї, що викликає сильне намагнічення сталевих наконечників ротора (під час роботи генератора обмотка збудження буде живитися постійним струмом від генератора). Коли ротор обертається, то під кожним зубцем сердечника статора проходить то північний, то південний полюс ротора і магнітні лінії, перетинаючи котушки обмотки статора, індукують в них змінний струм. Діоди випрямляють змінний струм в постійний.