S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
12.13 Маркування свічок запалювання

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 12.13 Маркування свічок запалювання

    Калильне число є показником теплових властивостей свічки (її здатності нагріватися при теплових навантаженнях на двигун). Воно пропорційно середньому тиску, при якому в процесі випробувань свічки на моторно - таріровочній установці в ї циліндрі починає з'являтися краплинне запалювання (Некерований процес запалення робочої суміші від розжарених елементів свічки). Свічки з невеликим калільним числом називають гарячими. Їх тепловий конус нагрівається до температури 900 ° С (температура початку калильного запалювання) при відносно невеликій тепловому навантаженні. Такі свічки застосовуються на малофорсованих двигунах з невеликими ступенями стиснення. У холодних свічок калільне запалювання виникає при великих теплових навантаженнях, вони використовуються на високофорсованих двигунах. Поки теплової конус не нагріється до 400 ° С, на ньому утворюється нагар, що приводить до витоку струму і порушенню іскроутворення. По досягненні цієї температури він (нагар) починає згоряти, відбувається очищення свічки (самоочищення).