S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
8.4 Устрій принцип дії фільтрів очищення дизельного палива

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 8.4 Устрій і принцип дії фільтрів очищення дизельного палива

    Має змінний фільтруючий елемент, вставлений в корпус, який зверху закритий кришкою. Між корпусом і кришкою поставлена ущільнювальна прокладка. Фільтруючий елелемент складається з бавовняної пряжі, намотаної на каркас, виготовлений у вигляді трубки з великою кількістю отворів. Паливо, що подається до фільтру грубого очищення по трубопроводу, проходить через отвір і поступово заповнює простір між корпусом та фільтруючим елементом. Пройшовши через шар пряжі, очищене паливо надходить всередину каркасної трубки, піднімається вгору і по каналах кришки проходить через отвір в трубопровід, а потім подається до паливапідкачуючого насоса. На зовнішній поверхні фільтруючого елемента і на днищі корпусу фільтра осідають механічні домішки. Для спуску відстою з корпусу фільтру у днищі є отвір, що закривається пробкою.

    Фільтр тонкої очистки палива

    У фільтрі тонкого очищення палива фільтруючий елемент є змінним. Центральний стрижень, приварений до корпусу. Корпус фільтру та кришка утримуються від зсуву болтом, вкрученим у центральний стрижень. Фільтруючий елемент являє собою перфорований металевий каркас, обмотаний ситцевою обгорткою. На цьому каркасі сформована фільтруюча маса з древесної муки, просоченої пульвербакелітом. Щоб паливо не могло минути фільтруючого елементу, він пружинкою, встановленою знизу, притискається до кришки. Паливо, що подається паливопідкачуючим насосом до фільтру тонкого очищення, через отвір проходить в кришку і заповнює весь простір між корпусом та фільтруючим елементом. Паливо, яке надходить під тиском, просочується через пористу фільтруючу масу, піднімається уздовж центрального стрижня і проходить в кришку. До отворів приєднаний паливовідвідний трубопровід, по якому паливо надходить до насосу високого тиску. Механічні домішки затримуються фільтром тонкого очищення і осідають на дно корпусу. Корпус має зливний отвір для видалення відстою, що закривається пробкою.