S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
12.2 Будова високовольтної котушки запалювання

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 12.2 Будова високовольтної котушки запалювання

    Котушка запалювання являє собою електричний автотрансформатор з розімкненою магнітним ланцюгом. Сердечник котушки набраний з пластин трансформаторної сталі товщиною 0,35 мм, ізольованих один від одного окалиною. На сердечник надіта ізолююча трубка, на яку намотана вторинна обмотка. Кожен шар вторинної обмотки ізольований кабельним папером, а останні шари намотані з зазором між витками 2-3 мм, щоб зменшити небезпеку пробою ізоляції вторинної обмотки. Первинна обмотка намотана поверх вторинної обмотки, що полегшує відведення теплоти. Корпус котушки штампований з листової сталі. У корпусі встановлений зовнішній магнітопровід з трансформаторної сталі. Порцеляновий ізолятор і карболитова кришка запобігають можливості пробою між сердечником та корпусом котушки. Один кінець вторинної обмотки виводиться до затискача високої напруги через контактну пластину, сердечник і пружину. Інший кінець вторинної обмотки і кінець первинної обмотки з'єднані між собою (АВТОТРАНСФОРМАТОРНИЙ зв'язок обмоток) і підведені до затиску та з'єднується з переривачем - розподільник. Інший кінець первинної обмотки з'єднаний з затискачем. Простір між обмотками і корпусом котушки заповнено ізолюючим наповнювачем - трансформаторним мастилом. До зажимів ВК-Б і ВК приєднаний додатковий резистор, встановлений у керамічному ізоляторі. Нові моделі котушок запалювання мають замкнутий магнітний ланцюг, що дає можливість поліпшити електричні характеристики котушки запалювання. Для безконтактних систем запалювання випускається двохвивідна котушка, обмотки якої опресовані пластмасою.