S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
7.2 Будова паливного баку автомобіля

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 7.2 Будова паливного баку автомобіля

    Паливний бак

    Це ємність для зберігання палива. Зазвичай паливний бак розміщується в задній, безпечній при аварії, частині автомобіля. Від паливного бака до карбюратора паливо надходить по паливопроводах, які тягнуться уздовж всього автомобіля під днищем кузова. Перший ступінь очищення палива - це сітка паливозабірника всередині бака. Вона не дає можливості великим домішках та воді потрапити в систему живлення двигуна.

    На автомобілі може бути встановлений один або кілька паливних баків, які є резервуарами для зберігання палива. Ємність паливного баку повинна забезпечувати пробіг автомобіля без заправки в межах 400-600 км. Форма паливного баку, особливості конструкції його наливної горловини і спосіб кріплення залежать від місця встановлення бака на автомобіль. В іншому ж паливні баки різних автомобілів подібні за пристроєм.

    Вони складаються з двох штампованих половин (зварених між собою), всередині бака є перетинки, які підвищують його жорсткість і зменшують гідравлічні удари при різких переміщеннях палива. Рівень палива у баці визначається за допомогою покажчика, встановленого на щитку приладів, і датчика, розташованого в гнізді бака.