S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
16.5 Схема роботи фіксаторів коробки перемикання передач

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 16.5 Схема роботи фіксаторів коробки перемикання передач

    Схема роботи замків

    Фіксатор-складається з кульки з пружиною, розташованої в каналі, висвердленого в кришці коробки передач. На повзуні є виїмки, кількість яких відповідає кількості включаємих даними повзуном передач, і одна виїмка для нейтрального положення. При включенні передачі або при нейтральному положенні кулька під дією пружини входить у виїмку, фіксуючи повзун в певному положенні. Щоб перемістити повзун при перемиканні, необхідно докласти зусилля, достатнє для виштовхування кульки з виїмки.