S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
14.2 Устрій, принцип дії покажчика температури охолоджуючої рідини

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 14.2 Устрій, принцип дії покажчика температури охолоджуючої рідини

    Покажчик температури охолоджуючої рідини має датчик з терморезистором, який змінює свій опір залежно від зміни температури. Магнітоелектричний покажчик має нерухомі котушки K1, K2 і КЗ, встановлені на основі з двох пластмасових колодок. Між колодками розташований магніт, на осі якого кріпляться стрілка покажчика і обмежувач кута повороту стрілки. При вимкненому запаленні стрілка покажчика під дією постійних магнітів і відхиляється до кінця вліво. При вимкненому запаленні сила струму в котушці К1 і її магнітний потік змінюються залежно від зміни опору датчика. З підвищенням температури опір терморегулятора датчика зменшується, що призводить до збільшення сили струму в котушці К1 і збільшенню її. магнітного потоку. Із збільшенням магнітного потоку котушки К1 результуючий магнітний потік трьох котушок обертає магніт і переміщує стрілку покажчика в бік підвищення температури.

    Крім покажчиків температури, на автомобілях встановлюють аварійні сигналізатори, що попереджають водіїв про неприпустиме підвищення температури охолоджуючої рідини в системі охолодження. Аварійний сигналізатор складається з датчика, встановленого в верхньому бачку радіатора, і сигнальної лампи на щитку приладів Датчик складається з корпусу з латунної гільзою, в якій розміщений нерухомий контакт, з'єднаний з «масою», і рухливий контакт, закріплений на пружній біметалічній пластині, яка ізольована від «маси» автомобіля і з'єднана з затискачем зовні корпусу. Дріт від затиску з'єднаний з сигнальною лампою на щитку приладів. Контакти датчика при нормальній температурі охолоджуючої рідини розімкнуті. При перевищенні температури вище розрахункової (ГАЗ-«Волга» 105-108 ° С, ГАЗ-53А - 105 ° С і ЗІЛ-130 - 115 ° С) біметалічна пластина згинається настільки, що контакти замикаються, включаючи в ланцюг лампу сигналізатора.