S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
7.9.3 Робота карбюратора у режимі середніх нагрузок

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 7.9.3 Робота карбюратора у режимі середніх навантажень

    У карбюраторі з пневматичним гальмуванням палива при відкритій дросельній заслінці збільшується розрідження у дифузорі. Кількість палива, що надходить через головний жиклер та його розпилювач, буде збільшуватися. Однак збагаченню суміші перешкоджає надходження повітря через повітряний жиклер і розпилювач. Надходження повітря в канали головного дозуючого пристрою зменшує розрідження, яке діє на головний жиклер. Внаслідок цього витікання палива з головного жиклера відбувається під дією того розрідження, яке виникає у колодязі, а не у вузькому перерізі дифузору. Таким чином з розпилювача в повітряний потік витікає не бензин, а його суміш з невеликою кількістю повітря, звана емульсією.