S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
8.6 Принцип дії паливоподаючого насосу низького тиску

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 8.6 Принцип дії паливоподаючого насоса низького тиску

    При русі поршня 19 вгору під тиском, попередньо поступившого в насос палива, впускний клапан 13 закривається, а випускний 15 - відкривається. При цьому паливо з порожнини А через перепускний канал 22 надходить у порожнину Б, обсяг якої внаслідок переміщення поршня вгору збільшується.
    При русі поршня 19 униз (рис В) випускний клапан 15 закривається, паливо з порожнини Б нагнітається до вихідного отвору насосу, звідки через випускний штуцер 17 надходить у фільтр тонкого очищення і далі до насоса високого тиску. При цьому через збільшення об'єму в порожнині А виникає розрідження, під дією якого відкривається впускний клапан 13 (див. рис Б) і в цю порожнину через отвір впускного штуцера 7 надходить нова порція палива, і цикл праці насосу повторюється.
    При різних режимах праці дизеля постійний тиск в перепускному каналі 22 (див. рис Б) досягається змінним ходом поршня 19, який забезпечується спеціально підібраною пружиною 18. На режимах часткових навантажень дизеля при малих витратах палива в порожнині Б виникає тиск і поршень 19 не робить свого повного ходу, тому шток штовхача частково переміщується вхолосту, внаслідок чого подача палива зменшується.