S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
14.15 Устрій, принцип дії покажчика поворотів

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 14.15 Устрій, принцип дії покажчика поворотів

    Покажчики поворотів

    Світловий покажчик поворотів складається з перемикача і переривника (реле). Найбільше застосування на автомобілях мають електромагнітотеплові переривники струму. Такий переривник складається з сердечника з обмоткою, панелі, двох якірців, чотирьох срібних контактів, ніхромової струни, бронзової пластинки і резистора. Лівий якірець і два контакти замикають і розмикають ланцюг сигнальних ламп, а правий додатковий якірець з контактами забезпечує роботу контрольної лампи. При замиканні перемикачем ланцюга сигнальних ламп струм від джерела надходить через обмотку, минаючи контакти (вони розімкнуті), на резистор, ніхромовою струну, лівий якірець, лампи і на «масу» .. Так як струм проходить через резистор і струну, накал нитки лампи буде невеликий, а струна під дією струму нагрівається, подовжується і дає можливість лівому якірцями притягнуться до сердечника, а контактам замкнутися. При такому положенні струм на лампи надходить через замкнуті контакти, минаючи резистор, і вони будуть світитися яскравим світлом. Знеструмлена струна, охолоджуючись, коротшатиме і знову розімкне контакти, при цьому накал нитки лампи зменшиться. Замикання й розмикання контактів, а отже, і мигання сигнальних ламп покажчиків поворотів, поки вони включені, відбуватиметься 60 - 120 разів на хвилину.