S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
4.4 Механізм повороту випускного клапану

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 4.4 Механізм повороту випускного клапану

    Механізм повороту випускного клапану

     

    56 1

    Для підвищення довговічності деякі випускні клапани забезпечують пристроями для їх обертання. Механізм обертання випускного клапана двигуна ЗіЛ-130 складається з нерухомого корпусу 6, п'яти кульок 9 з поворотними пружинами 8, дискової пружини 1 та упорної шайби 2. Кульки 9 і пружина 8 розміщені в канавках змінної глибини, які виготовлені всередині корпусу.

    58 1

    При відкритті клапана пружина 5 стискається і її тиск на дискову пружину 1 збільшується. Дискова пружина розпрямляється, кульки перекочуються по похилих поверхнях заглиблень, стискаючи пружини. При цьому кульки 9 повертають дискову пружину 1 та упорну шайбу 2, а разом з ними пружину 5 клапана і сам клапан на деякий кут. При закритті клапана стиснення пружини 5 зменшується і дискова пружина 1 набуває первісної форми, звільняючи кульки, які повертаються у вихідне положення.

    60 1

    Плавність і рівномірність роботи багатоциліндрових двигунів забезпечується чередуванням робочих тактів у різних циліндрах через певний кут повороту колінчастого валу двигуна. Послідовність здійснення однойменних тактів в різноманітних циліндрах називається порядком роботи двигуна. Цей порядок визначається розташуванням шатунних шийок колінчастого валу і кулачків розподільного валу. Так до наприкладу, у двигуні ЗіЛ прийнятий порядок роботи 1-5-4-2-6-3-7-8. Нумерація циліндрів двигуна ведеться від радіатора.