S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
5.3 Радіатор автомобіля

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 5.3 Радіатор автомобіля

    25 1

    Радіатор слугує для охолодження рідини, що проходить через нього за рахунок потоку повітря, який створюється при русі автомобіля, або за допомогою вентилятора. У радіаторі є безліч трубок та перегородок, що утворюють велику площину поверхні охолодження.

    27 127 2

    У верхньому бачке радіатора є горловина, через яку система заповнюється рідиною. Горловина герметично закрита пробкою з двома клапанами. У нижньому бачку радіатора встановлений кран для зливу рідини з системи. Верхній і нижній бачки сполучаються рядами плоских трубок з припаяними до них пластинами, що утворять необхідну охолоджувальну поверхню. Обидва бачка, трубки і пластини такого радіатора, називають трубчасто-пластинчастим, для кращої віддачі тепла вони виготовлені з латуні. Радіатор закріплений на рамі автомобіля попереду двигуна на гумових подушках.

    Пробка радіатора

    29 129 2

    Горловина закрита пробкою, з двома клапанами. Паровий клапан 3 притискається до торця горловини 5 сильною пружиною 4, яка відкривається для випускання пару з системи при надмірному тиску 45-55 кН/м2. Повітряний клапан 2, має слабку пружину 1 і відкривається при падінні тиску до 10 кН/м2 внаслідок охолодження рідини.

    Робота пароповітряної пробки радіатора

    31 1 31 2
    Надмірний тиск у системі охолодження Падіння тиску (розрідження) в системі охолодження