S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
5.4 Устрій водяного насосу

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 5.4 Устрій водяного насосу

    Водяний насос

    34 134 2

    Рідинний насос призначений для примусової циркуляції охолоджуючої рідини в системі охолодження двигуна. При працюючому двигуні зі шківа колінчастого вала за допомогою клиноподібного ременя обертання передається на шків вала водяного насосу та крильчатку насоса. Лопасті крильчатки розкидають воду в різні сторони під дією відцентрових сил, вода через розтруби нагнітається в сорочку охолодження двигуна.

    36 1

    Привід рідинного насоса

    Привід насоса охолоджуючої рідини у сучасних двигунів автомобілів здійснюється одночасно з приводом розподільного валу. Зубчастий ремінь приводу перекинутий з зубчастого шківа колінчастого вала через зубчастий шків насоса охолоджуючої рідини, через натяжний ролик та зубчастий шків розподільного валу. Регулювання натягу зубчастого ременя проводиться натяжним роликом. Натяжіння ременя вважається нормальним, якщо в середній частині між зубчастими шківами колінчастого і розподільного валів зубчастий ремінь закручується на 90° зусиллям пальців 15-20 Н (1,5-2,0 кгс).

    Вентилятор

    38 1

    Вентилятор призначений для посилення повітряного потоку через серцевину радіатора, охолоджуючого рідину, яка тече по трубках радіатору. Вентилятор складається з маточини, крильчатки, передньої і задньої хрестовин крильчатки та лопастей. Муфта вентилятора дає можливість вентилятору працювати в автоматичному режимі.

    Жалюзі радіатору

    40 1

    Жалюзі (металеві створки), встановлені перед радіатором, дозволяють водієві регулювати потік повітря, що проходить через радіатор. При прогріванні двигуна та під час руху вгору в холодну пору жалюзі прикривають, щоб забезпечити найбільш вигідну температуру охолоджувальної рідини.