S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
13.2 Принцип дії системи пуску автомобіля

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 13.2 Принцип дії системи пуску автомобіля

    Механізм управління включає в себе вмикач запалювання, реле включення стартера і тягове реле. При включенні стартера замикаються клеми АМ і СТ вмикача запалювання і по обмотці 1 реле включення тече струм. Сердечник намагнічується і притягує якір 5, замикаючи контакти 6, через які струм йде до обмоток 10 і 11тягового реле. Якір тягового реле притягується до сердечника і за допомогою важеля 15 вводить шестерню 18 стартера в зачеплення із зубчастим вінцем 19 маховика. Наприкінці ходу якір тягового реле за допомогою контактного диска 8 замикає контакти к1 і к 2 робочого ланцюга стартера, і якір стартера починає обертатися, забезпечуючи пуск двигуна. При виключенні стартера контакти 6 розмикаються пружиною 2, і всі деталі приводу повертаються у вихідне положення.