S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
6.5 Устрій двухсекційного мастильного насосу

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 6.5 Устрій двосекційного масляного насосу

    Двосекційний масляний насос

    30 1

    Кожна пара зубчастих коліс двосекційного насосу розміщується в корпусі 15 верхньої і корпусі 1 нижньої секцій насосу, розділених між собою проміжною кришкою 18. Ведучі шестерні 3 та 9 відповідно, верхньої та нижньої секції, за допомогою шпонок кріпляться на валу 11 насосу, який приводиться в дію від розподільного валу. У корпусі кожної секції на осях вільно встановлені ведені зубчасті колеса 17 та 20, які в парі з ведучими шестернями обертаються у своїх корпусах з мінімальними радіальними та торцевими зазорами.