S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
8.8 Принци дії паливного насосу високого тиску

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 8.8 Принци дії паливного насоса високого тиску

    При русі плунжера донизу паливо з впускного каналу проходить у втулку плунжера.

    При русі вгору плунжер перекриває впускний отвір втулки, і паливо, відкриваючи нагнітаючий клапан, проходить під великим тиском у форсунку.

    Як тільки кромка відсічного пазу поєднується з перепускним отвором втулки, паливо з надппунжерного простору потрапляє по каналах плунжера в перепускний отвір втулки і далі через перепускний канал до паливопідкачуючого насосу. Тиск у надплунжерному просторі падає, і під дією пружини нагнітаючий клапан опускається в гніздо. Розвантажувальний поясок при посадці клапана відсмоктує частину палива з паливопроводу високого тиску, завдяки чому тиск у ньому різко падає, і відбувається чітке припинення впорскування палива форсункою. Таким чином, робочий хід плунжера триває від кінця закриття верхньої кромки плунжера впускного вікна втулки до початку відкриття перепускного вікна кромкою відсічного паза. Подачу палива за один нагнітаючий хід плунжера називають циклової подачею.

    Величину робочого ходу плунжера можна поміняти, повернувши його у втулці на відповідний кут. Момент початку подачі палива при цьому не змінюється, а кінець подачі палива наступає раніше або пізніше (в залежності від розташування плунжера у втулці). Чим ближче до верхнього торця плунжера кромка відсічногоного пазу, яка звернена убік перепускного отвору, тим раніше закінчується подача палива. Найменша відстань від кромки пазу до торця плунжера відповідає виключенню подачі палива.

    Кількість палива, що подається секцією паливного насосу високого тиску до форсунки, регулюється поворотом плунжера за допомогою зубчастої рейки 8 втулки 4 та зв'язуючого їх повідка. Обидві зубчасті рейки переміщуються уздовж корпусу насосу під впливом педалі керування подачею палива або регулятора частоти обертання колінчастого валу.
    В залежності від кута повороту плунжера змінюється відстань, яку проходить плунжер від моменту перекриття впускного вікна 3 до моменту відкриття косою кромкою 4 відсічного вікна 1. В результаті змінюється тривалість впорскування і порція палива, що подається в циліндр.
    Для зупинки двигуна необхідно припинити подачу палива. З цією метою встановлюють плунжер рейкою в таке положення, щоб радіальне свердління в ньому опинилося зверненим до відсічного вікна. У цьому випадку при переміщенні плунжера вгору все паливо з над плунжерного простору з свердління 5 та виточки на плунжері перетікає до вікна 1, а потім - у паливний бак; в циліндр паливо не подається.