S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
12.12 Свіча запалювання

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 12.12 Свіча запалювання

    Свічка запалювання необхідна для утворення іскрового розряду і займання робочої суміші в камері згоряння.

    1 - контактна гайка; 2 - ізолятор; 3 - корпус; 4 - кільце ущільнювача; 5 - центральний електрод; 6 - бічний електрод.

    Іскрова свічка складається з ізолятора, корпусу, центрального і бічного електродів. Для герметизації свічки по центральному електроду застосований струмопровідний склогерметік. Герметичність між ізолятором і корпусом свічки здійснюється спеціальною прокладкою і термоусадкою корпусу свічки по верхньому бортику ізолятора. Ущільнення між свічкою і отвором в голівці блоку забезпечується прокладкою. Випускаються свічки, у яких відсутній прокладка, а ущільнення здійснюється за рахунок виконання корпусу свічки з конічною опорною поверхнею. Свічка при роботі двигуна схильна до високих теплових, електричних, механічних і хімічним навантажень. У процесі роботи на частину свічки, яка розташована у камері згоряння, потрапляє мастило, яке, згораючи, утворює нагар. Це призводить до витоку струму по нагару в період наростання вторинної напруги.