S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
8.10 Устрій багаторежимного регулятору чистоти обертів колінчатого валу

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 8.10 Устрій багаторежимного регулятору чистоти обертів колінчатого валу

    У задній частині регулятора на осі встановлені основний і проміжний важелі. У верхній частині проміжний важіль з'єднаний тягою з рейкою насоса. На проміжному важелі розташовані ролик, коректор та шпилька кріплення пружини збагачувача. Проміжний і основний важелі пов'язані болтом, який забезпечує необхідний кутовий вільний хід між ними. Основний важіль з'єднаний через пружину регулятора з важелем, жорстко встановленим на лиски осі важеля управління. В задню стінку корпусу регулятора вкручені болт номінальної подачі палива (жорсткий упор) і гвинт припинення подачі палива.

    1) При запуску двигуна важіль управління повертається до упору у гвинт і через важіль розтягує пружини. Пружина регулятора переміщує основний важіль до упору в голівку болта, а пружина збагачувача переміщається вперед, забезпечуючи збільшення циклової подачі палива, необхідного для пуску двигуна. Під час пуску двигуна важелі регулятора під дією центробіжної сипи розходяться, та виступами переміщують муфту, а разом з нею проміжний важіль та рейку назад, зменшуючи подачу палива.
    2) Якщо важіль управління подачею палива відхилити у бік виключення подачі до упору, то пружина регулятора спочатку повністю стиснеться та буде штовхати основний важіль вліво до упору в гвинт припинення подачі палива. Разом з основним важелем вліво перемістяться проміжний важіль та пов'язана з ним рейка паливного насосу за допомогою болта. Подача палива припиняється і двигун зупиняється.
    3) Коли двигун навантажений повністю, частота обертання колінчастого валу в порівнянні з частковою нагрузкою змінюється . Відцентрова сипа важелів зменшується. Під дією пружини регулятора проміжний і основний важелі переміщаються вперед до торкання основного важеля в голівку болта.