S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
1.3 Класифікація автомобільного транспорту

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 1.3 Класифікація автомобільного транспорту

    Залежно від форми кузова і кількості посадочних місць, автомобілі можна класифікувати за такими найбільш відомими типам:

    Седан - 31 1
    Універсал - 31 2
    Хетчбек - 31 3
    Вагон - 31 4
    Кабріолет - 31 5

    По літражу двигуна (об'єму циліндрів), легкові автомобілі поділяються на такі класи

     33 133 2

    особливо малий клас - до 1,1 л

     35 135 2

    малий клас - від 1,1 л до 1,8 л

     37 137 2

    середній клас - від 1,8 л до 3,5 л

     39 139 2

    великий клас - від 3,5 л і більше

    Вантажні автомобілі дорожньої прохідності з одним ведучим мостом

      41 141 241 3

    Вантажні автомобілі підвищеної прохідності із двома й трьома ведучими мостами:

     43 143 243 3
     

    Автобуси:

      45 145 245 3

     

      Залежно від того, на які колеса передається крутний момент від двигуна, автомобілі поділяються на:
    • задньопривідні
    • передньопривідні
    • повнопривідні

     

    Задньопривідні - це автомобілі, у яких крутний момент від двигуна передається на задні колеса.

    49 1

    Передньопривідні - автомобілі, у яких крутний момент від двигуна передається на передні колеса.

    51 1

    Повнопривідні - це автомобілі, у яких передача крутного моменту від двигуна здійснюється одночасно на задні і передні колеса.

    53 1

    Залежно від призначення, автомобілі поділяються:

    Транспортні, призначені для перевезення вантажів та пасажирів (вантажні, легкові та автобуси).

      55 155 255 3

    Спеціальні, які не є рухомим складом автомобільного транспорту і використовуються для виконання певної роботи (автонавантажувачі, автокрани, бурові установки, санітарні, пожежні і т. п.).

      57 157 257 3

    За вантажопідйомністю вантажні автомобілі поділяються на:

     59 159 2

    Особливо малої вантажопідйомності - до 1 т. Їх випускають на шасі легкових автомобілів і застосовують у системі зв'язку, торгівельних мережах та в обслуговуванні побутових потреб населення.

     61 161 2

    Малої вантажопідйомності - від 1 до 3 т. Ці автомобілі обслуговують торгівельні установи й підприємства, використовуються у сільському господарстві для перевезення невеликої кількості вантажу. вантажні таксі.

     63 163 2

    Середньої вантажопідйомності - від 3 до 5 т. Їх використовують для перевезення масових вантажів при обслуговуванні організацій та підприємств, які мають середній вантажообіг.

     65 165 2

    Великої вантажопідйомності - від 5 до 10 т, використовуються для перевезення будівельних матеріалів та палива по шляхах з твердим покриттям. Виконують перевезення продукції великих промислових підприємств.

     67 167 2

    Особливо великої вантажопідйомності - понад 10 т, обслуговують розробки руди, вугілля та великі будівництва, де є великі вантажопотоки. Зазвичай ці автомобілі працюють поза дорогами загального користування.