S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
15.7 Будова, принцип дії гідравлічного привіду зчеплення

bud copy

"УВАГА!!!"
З 1.01.2024 р. підтримка даної версії підручника буде припинена.
Власникам з питань продовження роботи звертатись Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.


  • 1 Загальна будова автомобіля
  • 2 Загальна будова, принцип роботи двигуна
  • 3 Kpивoшипнo-шатунний мexaнізм
  • 4 Газорозподільний механізм (ГРМ)
  • 5 Система охолодження двигуна
  • 6 Система змащення двигуна
  • 7 Система живлення карбюраторного двигуна
  • 8 Система живлення дизельного двигуна
  • 9 Система живлення інжекторного двигуна
  • 10 Електрообладнання автомобіля. Устрій АКБ
  • 11 Устрій генератора автомобіля
  • 12 Система запалювання автомобіля
  • 13 Система електричного пуску двигуна
  • 14 Контрольно вимірювальні прилади. Системи освітлення і сигналізації автомобіля
  • 15 Трансмісія автомобіля. Зчеплення автомобіля
  • 16 Устрій коробки перемикання передач
  • 17 Устрій карданної передачі автомобіля
  • 18 Головна передача автомобіля
  • 19 Ходова частина автомобіля
  • 20 Рульове керування автомобіля
  • 21 Устрій гальмівної системи автомобіля



  • 15.7 Будова, принцип дії гідравлічного привіду зчеплення

    Гідравлічний привід виключення зчеплення складніше по конструкції, ніж механічний але він забезпечує більш плавне включення і допускає вільне розташування педалі привода по відношенню до механізму зчепленні На легковому автомобілі гідропривід зчеплення включає педаль, головний і робочий циліндри а також штовхач, діючий на вилку вимикання зчеплення Головний і робочий циліндри приводу з'єднані трубопроводом. Педаль підвішена на осі до кронштейну кузова. До педалі шарнірно приєднаний штовхач головного циліндра діючий на поршень. При переміщенні поршня при натисканні на педаль, викликає перетікання рідини через трубопровід і підвищення тиску в робочому циліндрі. В результаті поршень робочого циліндра теж починає рухатися і через штовхач діє на вилку, яка переміщує вижимний підшипник і вимикає зчеплення. Повернення педалі в початкове положення після її відпускання відбувається під дією відтяжної пружини.